setiap rasa.....setiap cerita......sebalik aturannye ckup indah.....

setiap rasa....setiap cerita....sebalik aturannye, ckup INDAH....

Tuesday, October 9, 2012

miss HIM....soooo muchhhhh....;'(

Bissmillahhirahmannirahim....

ya Allah ya Tuhanku hanya Engkau Yang Maha Mengetahui dan Memahami perasaan daku ini ya Allah...
tatkala aku terasa kehilangan...terasa hiba...terasa berat...terasa tak mampu tuk berdiri.... Hanya Engkau yang mampu limpahkan sume rahmat Mu kepadaku ya Allah...tuk aku terus bernafas...terus melangkah.... dan terus berjuang....tapi.......

-----
----
----
---
----
-----

ya ALLAH....

aku rindukan pelukan seorang insan yang bergelar ABAH....
pelukan di mana aku terasa lemah tuk menghadapi dugaan tuk terus melangkah....

tatkala aku lemah...tatkala aku risau...tatkala aku jatuh..Dia sentiasa ade tuk aku...
tapi 2 dlu...
skrggg...
sume 2 da tade lagi...:'(

ya Allah kuatkan hati ini...
kasih syang yang abah curahkan tuk kami sume sentiase segar di hati dan sanubari kami...
tuk selamanya....
sumenye da berubah dan berbeza skrg...;'(
x sme cm dlu lg da...sob3...


4 comments:

  1. be strong k mydear... :'(
    i feeL da pain that u have through...even its not da same, but i know it feeL..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq my little dear...mmg sy akan cube... tngah cube....and terus cube...'(

      Delete
  2. mmg benar..hanya insan yg menghadapinya saja yg mampu merasa betapa sakitnya hati yg perih...sabarlah...doalah pd Dia yg salu ada utk kita...biarpun menangis...tp pastikan tangisan itu adalah satu perjuangan utk lebih kuat di hari mendatang... :') btw tq 4 add me..salam ukhwah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ukwah...:)
      blog kamu mmg best!! teruskan penulisan...*_*

      Delete