setiap rasa.....setiap cerita......sebalik aturannye ckup indah.....

setiap rasa....setiap cerita....sebalik aturannye, ckup INDAH....

Saturday, July 7, 2012

rase lagiiiiiiiiiii..............

Bismillahhirrahmannirahim....
 ya Allah...........knape rase ini hadir???
setelah skian lamenye ketenangan itu bertapak......
knape skrg perlu hadir??

wajar ke nk hilangkn sume rase ni......
aduhhh...cm maneeeeeee.......huwaaaaaaa......

pergi la jauh wahai gangguan......
n datang la dkat wahai ketenangan......
pls22222.......
aduhhhhhhh..............

knape msti skrg..padahal x de kaitan pn kan...
tapiiiii....nape rase ni tetap wujud??
ya Allah....... aku x tw cane bole ade rase ni....dn knape??
aku x ingin adekan pn....tapiiiii....huuuwaaaaaaaa......
tolong aku ya Allahhhh.....

yeaaaa.....sume nye x mungkin...i know that!!
tapiii...huuuuaaaaaaaaaaaaaa............tolong la pergi wahai raseee....
aku doakan smoge kau bahagia...jgn ggngu aku....'(
knape kngn 2 perlu ade??kecik ke dunia ni??
ohhhhh tidakkkkk......

p/s: ishhhhhh sudah2 la 2 lyan perasaannn...g wt kje tuh!! esk submit board ok!! isnin pezen!! oh myyyyyyyyyyyyy................. babaiiiiiiiiiiiiiii...=)

No comments:

Post a Comment