setiap rasa.....setiap cerita......sebalik aturannye ckup indah.....

setiap rasa....setiap cerita....sebalik aturannye, ckup INDAH....

Friday, December 21, 2012

"KISAH HATI....di SATU RASA"

Bismillahhirrahmannirrahim...

HATI terasa ingin meluah.....HATI terasa ingin menulis....HATI terasa ingin melepaskan....HATI terasa sayu....HATi terasa sebak....hmm caneee.....

Izinkan aku berkata - kata...
Izinkan aku berbicara.....
Izinkan aku bersandar..... dan 
Izinkan aku berlabuh.....

Oh TUHAN.....
berkatilah ku dalam mencari ILMU....
dengan REDHAMU....mogaku jejaki tempat yang di tuju....

oh TUHAN yang MAHA PENYAYANG....
leraikan lah aku dari keluh kesah... 
yang membelenggu JIWA dan FIKIRAN.....
di tambah dengan hasutan syaitan....

Kurniakanlah kepadaku ketabahan,....
Singkapkan ku hikmah segala ketentuan.... 
Moga sinarmu berikanku pedoman....
Hnya padamu segala ketetapan....

Seandainya diri ini....mampu meraih cinta keredhaanMU...
Seandainya AKU lah insan TERPILIH...pimpini hidupKU.....

notadirisendiri: "ALLAH tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya" (al-Baqarah:286)

No comments:

Post a Comment