setiap rasa.....setiap cerita......sebalik aturannye ckup indah.....

setiap rasa....setiap cerita....sebalik aturannye, ckup INDAH....

Wednesday, April 18, 2012

.........18 APRIL 2012..........

Bismillahhirahmannirrahim.......

ade je....msti ade....knape ade???

pergilah jauh...wahai RASE.....aku mohon sgt2.....

jgn kacau aku....aku perlukan ketenangan....plssss.....

wahai hati...kuatlah....
wahai kekuatan...bertahan lah....
wahai semangat bangunlah.......
wahai jiwa.....bersabarlah.......

sume mampu gelak2....sume bole suke2....
tp aku...mmpu ke?? aku x mmpu....
aku x layak....nape????

ohhh dugaannnn....mengape msti bertandang??
sedih...sebak...mngapa msti bertapak di hati ini???
mngapa???

nk nangissssssssssssssssss puaas2 bole x????????????????????????????????????????/
nk jerit kuat2........................bole x??????????????????///
tolong lahhhhh...................

nk hati ni tenang.....nk jiwa ni tenteram....
nk kepala ni amannnnnnnn.........

mane nk pergiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii????
mane nk lariiiiii?????

bersabarlahhhhhhhh.......
bertahan lahhhhhhh..........

sesungguhnya......Allah xkan menguji hambanya....lebih daripada ape yg umatnya mampu tanggung.......
kuatlah wahai hati....:'(
yakinlah.....
sesuatu xkan terjadi tanpe izin ALLAH......
setiap yg berlaku....adalah dari kehendak dan izin dariNYA.......

KUATLAHHHH!!!!!!

No comments:

Post a Comment