setiap rasa.....setiap cerita......sebalik aturannye ckup indah.....

setiap rasa....setiap cerita....sebalik aturannye, ckup INDAH....

Saturday, September 24, 2011

.....???

bismillahhirahmanirahim..............

nape cm ni jln cerita hidup ini.....susah sgt ke nk kejar kebahagiaan.....susah sgt ke nk dpt tuk dri ni.....
duniaaa...knape perlu aku yg dihukum???
knapeee??? aku buntu da mencari jwapan......
bawalah aku pergi dgn segera seandainya kebahagiaan dunia bukan lg milik ku.....
aku xmahu terus menyakiti dan di sakiti lagi.....
aku inginkan kedamaian...........
berilah ketengan itu padaku ya Allah......walaupun aku terpakse tinggalkn dunia ni.....aku snggup ya Allah.....
aku xkuat lg dengan cubaan kali ni ya Allah.....
mane aku harus pergi ya Allah....mane aku nk lari....mane aku nk bwak diri ni lg......

knape cpat sgt Kau tarik kebahagiaan itu ya Allah.....
aku masih memerlukannya.......
kekuatan aku....semangat aku...semuanya berharap pada kebahagiaan itu ya Allah.......
ape dosa aku??????
ape salah aku?????
nape begini?????
susah sgt ke untuk aku bahagia...........
knape aku yg msti tuk berkorban?????knape????
sala ke keputusan yg aku ambik ni......
lindungi aku ya Allah...lindungi aku dari melakukan sesuatu di luar jangkaan sume org dan jangkaanku.....
aku mhon sgt2......

ape sala aku hingga ruang utk bahagia seakan jauh dari idup ini.....
knape susah nk phamkn sume org.....
x cukup ke ngan kisah lame...yang sgt truk da aku lalui.......knape sume org xnk pham!!!

knape aku xbole tntukan sndri sape plihan aku.....
tuk aku hidup bersama....knape?????knapee????? knapeee?????
mane jwpan tuk sume ni....

sdih sgt2.....;'(

No comments:

Post a Comment