setiap rasa.....setiap cerita......sebalik aturannye ckup indah.....

setiap rasa....setiap cerita....sebalik aturannye, ckup INDAH....

Saturday, January 15, 2011

Di SebaLiK eRti sEbuaH Mimpi........

da 2 mggu berlalu tuk sem yg bru ni....n seingat aku...dalam 2 mggu ni x smpat di kacau oleh mimpi dalam tidurku...sbb pnat kot dalam mggu ni...byk bnda nk kne sttlekn n pk....so, nk pk sal mimpi pn x smpat...hahaha....

tp....mlm td.....mimpi dtg lg dlm tidurku......apekah?? napekah?? mimpi kn seseorg meninggal......ohhh....TIDAKKKKK.......ape sume 2?? takut haku.......

atau adakah itu semua petunjuk untuk semua persoalan aku slama ini.........bak kate pepatah...gerak hati dan bayangan mimpi adalah suatu petunjuk tuk bg tw kite sesuatu....am i right??

dalam mimpi 2...mcm nk jelaskn nape sume kekecewaan 2 berlaku......sehinggakn org 2 btul2 pergi meninggal kn dunia ni.....ohh tidakkkkk......

ya Allah....jgn biarkn mimpi ini menjadi knyataan.....kerna aku tidak akn pernah tuk hadapi knyataan ini......sungguhpun kami tidak dpt bersama....aku redhda...dan aku telah dpt terima sgalanya da.....
da xde perasaan dendam atau marah pada nya lagi.....ku terima sumenye sbagai ketentuan dariMU....

kami telah bahagia dengan jalan yang kami pilih......cume kami memerlukan kekuatan dariMU YA ALLAH......lindungi kami.....=)

No comments:

Post a Comment